System zarządzania flotą Conti360° Fleet Services firmy Continental jest już dostępny w trzynastu krajach.
System zarządzania flotą Conti360° Fleet Services firmy Continental jest już dostępny w trzynastu krajach.
Klienci w Polsce, Niemczech, Belgii, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Czechach, Austrii, Danii, Szwecji, we Włoszech, na Słowacji i na Węgrzech mogą komponować swoje indywidualne pakiety usług z szerokiej oferty modułów serwisowych Continental w jednolitych cenach obowiązujących na całym kontynencie.
Doradzają administratorom flot
Pierwszym elementem obszernego pakietu Conti360° Fleet Services, który wykracza daleko poza pomoc drogową, są usługi doradcze dla administratorów flot samochodowych. Zespół doświadczonych managerów służy pomocą klientom flotowym z różnych krajów.
Eksperci śledzą
Narzędzie ContiTireFinder pozwala klientom wybrać z oferty firmy Continental opony, które najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Następnie ContiCostCalculator określa najbardziej ekonomiczną oponę do ich konkretnego zastosowania. Program, posiadający certyfikat niemieckiego niezależnego stowarzyszenia kontroli technicznej DEKRA, opiera się na rozbudowanej bazie opon i oferuje różne możliwości wprowadzania danych.
W ramach opcjonalnej usługi ContiFleetCheck eksperci śledzą cały cykl życia opon aż po planowaną wymianę, organizując przeglądy i przeprowadzając regularne pomiary ciśnienia i głębokości bieżnika. Elektroniczny system ContiFleetReporting zapewnia klientom Conti360° dostęp do wszystkich danych dotyczących opon, raportów na temat ich stanu i analizy kosztów przez cały okres eksploatacji opony, nieprzerwanie rejestrując jej historię i informując, gdy stan opony oraz plan serwisowy wskazują, że niezbędna jest wymiana. Na życzenie pakiet Conti360° Fleet Services może dostarczać osobne raporty kosztów i zużycia dla opon do pojazdów ciężarowych.
U schyłku życia opony opiekę nad nią przejmuje usługa zarządzania karkasami ContiCasingManagement, organizując zbiórkę, inspekcję i odkup. Jeśli opona wymaga wymiany na drodze, usługa ContiBreakdownService zapewnia, że czas postoju jest jak najkrótszy. Usługi zarządzania oponami i pomocy drogowej uwalniają przewoźników od tych czasochłonnych i kosztownych rutynowych zadań. Opcjonalne usługi ContiFleetChecks mają za zadanie ujawnić słabe punkty w parku oponiarskim floty i zwiększyć przejrzystość kosztów.
Ogólnoeuropejska usługa pomocy drogowej
Continental oferuje 24-godzinną usługę pomocy drogowej w 37 europejskich państwach. Gwarantuje ona klientom przywrócenie mobilności pojazdu w ciągu 3-4 godzin, zależnie od kraju. Sama pomoc jest świadczona przez rozległą sieć serwisową obejmującą około 2.500 partnerów Conti360°. Klienci dzwonią na bezpłatny numer i otrzymują natychmiastową pomoc w odpowiednim języku - niepotrzebne staje się poszukiwanie lokalnych warsztatów.
Modułowa struktura pakietu Conti360° Fleet Services pozwala klientom dopasować swoje umowy Continental Fleet do własnych wymagań, zależnie od wielkości firmy i sposobu użytkowania pojazdów.