W siedzibie firmy DAF Trucks Polska w Wolicy uroczyście przekazano pierwszy w Polsce ciągnik siodłowy DAF XF Euro 6 firmie Sachs Trans z Radlina. Samochód odebrał właściciel firmy Marek Sachs wraz z żoną, córką oraz synami, którzy wspólnie zarządzają firmą.
Ciągnik wyposażony jest w silnik Paccar MX13 460 KM, reflektory LED, światła skylight, Truck Navigation Radio, blokadę nocną DAF Night Lock, aluminiowe felgi oraz hamulec silnikowy MX Engine Brake.
W siedzibie firmy DAF Trucks Polska w Wolicy uroczyście przekazano pierwszy w Polsce ciągnik siodłowy DAF XF Euro 6 firmie Sachs Trans z Radlina. Samochód odebrał właściciel firmy Marek Sachs wraz z żoną, córką oraz synami, którzy wspólnie zarządzają firmą.
Ciągnik wyposażony jest w silnik Paccar MX13 460 KM, reflektory LED, światła skylight, Truck Navigation Radio, blokadę nocną DAF Night Lock, aluminiowe felgi oraz hamulec silnikowy MX Engine Brake.
Firma Sachs Trans zakupiła swój pierwszy pojazd DAF na początku lat 90. XX wieku i posiada obecnie własny tabor 108 samochodów marki DAF spełniających normy emisji Euro 5.
Flota firmy Sachs jest jedną z największych flot DAF-a w Polsce i stale poszerza zakres swoich usług oferując, poza standardowym transportem drobnicowym, przewóz towarów ADR oraz ładunków ponadgabarytowych. Firma (ma swoje biura w Polsce Wodzisławiu Śląskim, jak i w Czechach) zajmuje się transportem międzynarodowym na terenie całej Unii Europejskiej.
Firma DAF opracowała zupełnie nową generację silników, które spełniają wymagania normy Euro 6. W silnikach Paccar MX-13 wykorzystano układ wtrysku common rail, turbosprężarkę ze zmienną geometrią i układ recyrkulacji gazów spalinowych. Zaawansowany układ oczyszczania gazów spalinowych wyposażony w katalizator DeNOx i aktywny filtr cząstek stałych (DPF) został opracowany z myślą o uzyskaniu maksymalnej wydajności. Cel ten osiągnięto dzięki utrzymaniu optymalnej temperatury pracy na stałym poziomie i odpowiedniemu składowi spalin. Takie rozwiązanie zapewnia niskie zużycie paliwa, na poziomie pojazdów Euro 5 Ate. W tym układzie jest możliwe pełne wykorzystanie regeneracji pasywnej. Nowe silniki MX-13 Euro 6 dostępne są w wariantach mocy 410, 460 i 510 KM, z maksymalnym momentem obrotowym od 2.000 do 2.500 Nm, dostępnym w szerokim zakresie obrotów silnika (1.000-1.425 obr/min). Producent określa żywotność silnika do 1,6 mln km.