Citroen na swoje 90-lecie zmienia logo. Uwolnione z kadru szewrony stały się trójwymiarowe. Nabrały bardziej plastycznej rzeźby i zyskały więcej mocy i wyrazistości. Tradycyjny czerwony kolor zachowany został w nowym logotypie w nazwie marki jako łącznik pomiędzy historią i przyszłością Citroena. Kolor ten ewoluował i nabrał dużo większej głębi.
Citroen na swoje 90-lecie zmienia logo. Uwolnione z kadru szewrony stały się trójwymiarowe. Nabrały bardziej plastycznej rzeźby i zyskały więcej mocy i wyrazistości. Tradycyjny czerwony kolor zachowany został w nowym logotypie w nazwie marki jako łącznik pomiędzy historią i przyszłością Citroena. Kolor ten ewoluował i nabrał dużo większej głębi. Nowe logo obowiązuje od 6 lutego.
Citroen zmienił jednocześnie szatę graficzną wszystkich swoich 20 europejskich portali, wykorzystując do prezentacji nowego wizerunku najbardziej zaawansowaną technologię full 3D.