Continental wprowadzi na rynek w tym roku nowe opony na oś prowadzącą oraz na oś napędową w gamach Long-Distance (transport długodystansowy) i Regional (dystrybucja regionalna). Nowości trafią na rynek w kwietniu. Będą posiadały innowacje, które pojawiły się we wprowadzonych w 2008 r. na rynek oponach HTR2 i HTL1: nowe, stalowe, sztywniejsze opasanie w kształcie trójkątnej sieci, na nowo zaprojektowaną stopkę ze wzmocnieniem stalowym i patent Air-Keep stworzony dla optymalizacji ciśnienia w oponie.
Continental wprowadzi na rynek w tym roku nowe opony na oś prowadzącą oraz na oś napędową w gamach Long-Distance (transport długodystansowy) i Regional (dystrybucja regionalna). W tej pierwszej grupie znajdą się: 295/60R22.5 - TL HSL2 150/147 L oraz TL HDL2 150/147 L, a także 315/60R22.5 - TL HSL2 152/148 L oraz TL HDL2 152/148 L.
W gamie Regional: 295/80R22.5 - TL HSR2 152/148 M i TL HDR2 152/148 M; 315/80R22.5 - TL HSR2 156/150 L oraz TL HDR2 156/150 L, a także 315/70R22.5 - TL HSR2 154/150 L jak i TL HDR2 154/150 L.
Wśród opon budowlanych (Construction) pojawią się nowe rozmiary: 12.00R24 - TT HSC1 160/156K i TT HDC1 160/156 K; 12R22.5 - TL HDC1 152/148 K, a także 445/65R22.5 - TL HTR2 168K oraz TL HTC1 168 K.
Nowości trafią na rynek w kwietniu. Będą posiadały innowacje, które pojawiły się we wprowadzonych w 2008 r. na rynek oponach HTR2 i HTL1: nowe, stalowe, sztywniejsze opasanie w kształcie trójkątnej sieci, na nowo zaprojektowaną stopkę ze wzmocnieniem stalowym i patent Air-Keep stworzony dla optymalizacji ciśnienia w oponie.