Z giełdy. Słomczyn
Wciąż spory jest tu wybór młodych aut dostawczych. Oferowane są głównie auta niemieckie i francuskie, furgony i kombi. Trzy-, czterolatki najczęściej pochodzą z indywidualnego importu z Francji i Holandii, gdzie podobno łatwiej o okazję niż np. w Niemczech, skąd zazwyczaj sprowadzane są auta dziesięcioletnie i starsze.
Wciąż spory jest tu wybór młodych aut dostawczych. Oferowane są głównie auta niemieckie i francuskie, furgony i kombi. Trzy-, czterolatki najczęściej pochodzą z indywidualnego importu z Francji i Holandii, gdzie podobno łatwiej o okazję niż np. w Niemczech, skąd zazwyczaj sprowadzane są auta dziesięcioletnie i starsze. Wiele młodszych dostawczaków ma jednak powypadkową przeszłość. Świadczą o tym ślady niedokładnie wykonanych napraw blacharsko-lakierniczych.
VW LT35 2.5 TDI |
2002 / 212 |
furgon |
37,9 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDI |
2004 / 129 |
furgon |
38,5 tys. zł |
VW T5 1.9 TDI |
2004 / 100 |
furgon |
45,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2004 / 155 |
furgon |
51,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2005 / 116 |
furgon |
49,0 tys. zł |
Opel Vivaro 1.9 CDTi |
2005 / 100 |
kombi |
52,0 tys. zł |
Renault Master 2.8 dCi |
2005 / 130 |
kombi |
54,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2006 / 124 |
furgon |
53,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2006 / 120 |
kombi |
59,0 tys. zł |
Iveco Daily 2.3 HPI |
2007 / 70 |
furgon |
66,9 tys. zł |