Tym razem handlujący dostawczakami nie mogli narzekać na brak zdecydowanych kupców. Żywo interesowano się zwłaszcza najliczniej wystawianymi tu furgonami produkcji niemieckiej z końca ubiegłej dekady, mniejsze wzięcie miały dostawczaki z azjatyckim rodowodem i małe dystrybucyjne ciężarówki.
Tym razem handlujący dostawczakami nie mogli narzekać na brak zdecydowanych kupców. Żywo interesowano się zwłaszcza najliczniej wystawianymi tu furgonami produkcji niemieckiej z końca ubiegłej dekady, mniejsze wzięcie miały dostawczaki z azjatyckim rodowodem i małe dystrybucyjne ciężarówki. Ostatnia listopadowa giełda przyciągnęła wielu drobnych przedsiębiorców nerwowo usiłujących nabyć wóz jeszcze przed końcem miesiąca. Podstawowe kryterium stanowiła gotowość wystawienia przez sprzedającego pełnej faktury VAT. - Wóz i tak zamierzałem kupić. Wolę zrobić to jeszcze dziś, niż np. za tydzień lub dwa, i w grudniu oddać podwójną składkę fiskusowi. Jeśli dostanę fakturę na pełną kwotę, zaoszczędzę, bo wzrosną mi koszty prowadzenia firmy w listopadzie, a wóz dodatkowo będę amortyzować przez kilka miesięcy - tłumaczył pośpiech pan Zygmunt, handlowiec z Radomia. Sytuację wyczuli sprzedający. Większość z oferowanych dostawczaków była tu tym razem nieznacznie droższa niż podobne, oferowane na placu kilka giełd wcześniej.
VW T4 1.9 TDI |
1997 / 291 |
furgon |
16,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1997 / 330 |
furgon |
24,5 tys. zł |
MB Vito 2.3 D |
1998 / 255 |
furgon |
21,5 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1999 / 209 |
furgon |
16,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1999 / 322 |
furgon |
32,0 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2000 / 206 |
furgon |
24,0 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2001 / 177 |
furgon |
34,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2001 / 220 |
furgon |
37,0 tys. zł |
Mitsubishi L400 2.5 TD |
2003 / 133 |
furgon |
27,0 tys. zł |
MAN LE 2000 4.6 TD |
2003 / 289 |
kontener |
48,9 tys. zł |