Samochody dostawcze. Elizówka.
Handel kwitnie. Ostatnio co niedziela wystawionych jest na sprzedaż ok. 70 samochodów użytkowych. Właściciele przyznają z zadowoleniem, że nawiązują kontakty ze zdecydowanymi klientami. Co ciekawe, umiarkowany jest popyt na auta niemieckie, z ostatnich transakcji wynika, że kupujący częściej niż zwykle wybierają włoskie i francuskie dostawczaki.
Handel kwitnie. Ostatnio co niedziela wystawionych jest na sprzedaż ok. 70 samochodów użytkowych. Właściciele przyznają z zadowoleniem, że nawiązują kontakty ze zdecydowanymi klientami. Co ciekawe, umiarkowany jest popyt na auta niemieckie, z ostatnich transakcji wynika, że kupujący częściej niż zwykle wybierają włoskie i francuskie dostawczaki. Droższe od nich Mercedesy i Volkswageny muszą dłużej postać, zanim znajdą nowego właściciela.
Najwięcej oglądających gromadzi się tu przy niedrogich wozach o DMC 3,5 t. Większość z nich to pojazdy z zabudową typu furgon lub kombi, ale na szybką sprzedaż mogą liczyć jedynie egzemplarze z długim i wysokim nadwoziem.
Ford Transit 2.5 D |
1993 / 173 |
kombi |
9,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1994 / 247 |
furgon |
8,5 tys. zł |
Renault Trafic 2.2 B+G |
1997 / 250 |
furgon |
10,0 tys. zł |
VW LT28 2.5 TDI |
1998 / 280 |
kombi |
20,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1999 / 290 |
furgon |
20,3 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TD |
2000 / 186 |
furgon |
21,0 tys. zł |
Hyundai H200 2.5 TD |
2001 / 171 |
kombi |
14,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.2 HDI |
2003 / 134 |
furgon |
21,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2004 / 57 |
izoterma |
33,0 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.3 HPI |
2007 / 54 |
furgon |
70,0 tys. zł |