Z giełdy. Słomczyn
Tanich, krajowych ciężarówek było wyjątkowo mało w ostatnią niedzielę. Ich amatorzy tym razem wybierać mogli spośród... dwóch Starów: skrzyniowego 1142 i kontenerowego S2000.
W alejkach z dostawczakami krajowych samochodów było więcej. Na sprzedaż wystawiono jednego Poloneza Trucka i kilkanaście Lublinów, głównie z zabudowami kontenerowymi.
Tanich, krajowych ciężarówek było wyjątkowo mało w ostatnią niedzielę. Ich amatorzy tym razem wybierać mogli spośród... dwóch Starów: skrzyniowego 1142 i kontenerowego S2000.
W alejkach z dostawczakami krajowych samochodów było więcej. Na sprzedaż wystawiono jednego Poloneza Trucka i kilkanaście Lublinów, głównie z zabudowami kontenerowymi. Ogólny stan pojazdów użytkowych krajowej produkcji był przyzwoity. Mimo to ani wystawiane Stary, ani Polonez i żaden z Lublinów nie znalazły nowych właścicieli.
Star 1142 6.8 TD |
1994 / 380 |
skrzynia |
17,0 tys. zł |
Lublin II 2.4 TD |
1997 / 250 |
kontener |
9,0 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 B+G |
1999 / 200 |
furgon |
4,9 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
1999 / 160 |
kontener |
15,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2000 / 130 |
furgon |
14,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2000 / 120 |
rama |
14,5 tys. zł |
Star S2000 4.6 TD |
2000 / 320 |
kontener |
31,5 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2002 / 200 |
kontener |
17,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2003 / 133 |
kontener |
24,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2004 / 87 |
chłodnia |
36,5 tys. zł |