Z giełdy. Słomczyn
Handlujący najcięższymi pojazdami najwyraźniej zorientowali się, że klienci coraz częściej szukają tu specjalistycznego sprzętu. Mniej było tym razem np. tradycyjnych naczep kurtynowych, trafiła się za to jedna, przystosowana do transportu ładunków nienormatywnych niskopodwoziówka (Goldhofer). Obok dwuosiowych ciągników siodłowych wystawiono kilka niestandardowych ciężarówek, np. wywrotki i skrzyniówki z żurawiami HDS.
Handlujący najcięższymi pojazdami najwyraźniej zorientowali się, że klienci coraz częściej szukają tu specjalistycznego sprzętu. Mniej było tym razem np. tradycyjnych naczep kurtynowych, trafiła się za to jedna, przystosowana do transportu ładunków nienormatywnych niskopodwoziówka (Goldhofer). Obok dwuosiowych ciągników siodłowych wystawiono kilka niestandardowych ciężarówek, np. wywrotki i skrzyniówki z żurawiami HDS. Zainteresowanie takimi pojazdami było spore. Bywalcy mówią, że tak jest jesienią co roku.
DAF 95 ATI 12.0 TD |
1992 / 640 |
wywrotka |
78,0 tys. zł |
Volvo FH12 12.1 TD |
1997 / 930 |
ciągnik |
65,0 tys. zł |
Renault Magnum 12.0 TD |
1998 / 820 |
ciągnik |
67,0 tys. zł |
MB Actros 11.9 TD |
1998 / 870 |
ciągnik |
73,0 tys. zł |
Scania 94D 9.0 TD |
1999 / 400 |
skrzynia |
76,0 tys. zł |
MB Atego 4.2 TD |
2001 / 360 |
rama |
63,0 tys. zł |
Scania 124L 11.7 TD |
2001 / 600 |
ciągnik |
140,9 tys. zł |
MAN TGA 10.5 TD |
2001 / 500 |
skrzynia + HDS |
170,5 tys. zł |
Scania 124C 11.7 TD |
2001 / 330 |
wywrotka |
189,5 tys. zł |
MAN TGA 10.5 TD |
2002 / 520 |
ciągnik |
164,9 tys. zł |