Z giełdy. Słomczyn
Tym razem przyjrzeliśmy się ofertom sprzedaży samochodów dostawczych w wersjach pod zabudowę. Dominowały auta o DMC 3,5 t. Większość spośród ok. 40 takich pojazdów wystawionych tu w niedzielę miało krótsze (3.000-3.600 mm) rozstawy osi. Brakowało widelców z długimi (ponad 4.000 mm) rozstawami, lepiej nadających się do przeróbki na autolawetę.
Tym razem przyjrzeliśmy się ofertom sprzedaży dostawczaków w wersjach pod zabudowę. Dominowały auta o DMC 3,5 t. Większość spośród ok. 40 takich pojazdów wystawionych tu w niedzielę miało krótsze (3.000-3.600 mm) rozstawy osi. Brakowało widelców z długimi (ponad 4.000 mm) rozstawami, lepiej nadających się do przeróbki na autolawetę.
MB 410 3.0 D |
1995 / 230 |
rama |
20,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1998 / 245 |
rama |
31,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
2000 / 200 |
rama |
38,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2002 / 230 |
rama |
31,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2002 / 180 |
rama |
42,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2002 / 216 |
rama |
45,0 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2002 / 167 |
rama |
46,5 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2003 / 100 |
rama |
25,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2003 / 200 |
rama |
38,0 tys. zł |
Iveco Daily 2.3 JTD |
2006 / 60 |
rama |
69,0 tys. zł |