Z giełdy. Słomczyn
Tutejszy plac zdominowały dostawcze Mercedesy. Minionej niedzieli (28.09) najwięcej było tu aut tej marki z zabudowami typu furgon, kombi i kontenerowymi o DMC 3,5 t. Sporo było zwłaszcza Sprinterów z lat 1995-1999 z wolnossącymi dieslami 2,3 l. Pojawiły się też pojedyncze egzemplarze aktualnej generacji tego modelu.
Tutejszy plac zdominowały dostawcze Mercedesy. Minionej niedzieli (28.09) najwięcej było tu aut tej marki z zabudowami typu furgon, kombi i kontenerowymi o DMC 3,5 t. Sporo było zwłaszcza Sprinterów z lat 1995-1999 z wolnossącymi dieslami 2,3 l. Pojawiły się też pojedyncze egzemplarze aktualnej generacji tego modelu (wszystkie z motorami 2.2 CDI) i kilkanaście starszych aut serii 200 i 300 (z wolnossącymi dieslami 2.3). Zainteresowanie dostawczymi Mercedesami było jednak umiarkowane.
MB 308 2.3 D |
1991 / 279 |
furgon |
12,9 tys. zł |
MB 208 2.3 D |
1993 / 300 |
kombi |
14,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1995 / 330 |
furgon |
23,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1996 / 250 |
kontener |
27,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1997 / 280 |
kombi |
27,5 tys. zł |
MB Vito 2.3 D |
1998 / 185 |
kombi |
19,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 200 |
kombi |
39,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2002 / 212 |
furgon |
40,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2006 / 110 |
kombi |
63,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2007 / 60 |
kombi |
88,0 tys. zł |