Z giełdy. Słomczyn
Wśród oferowanych tu licznie w niedzielę dostawczaków z zabudowami kontenerowymi przeważały wozy włoskie i francuskie. Najdroższe z nich były Iveco. Większość stanowiły wersje o DMC 3,5 t, z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Najwięcej było takich aut wyprodukowanych po 2000 r. Praktycznie wszystkie dostawcze kontenerowce wystawiane były przez prywatnych importerów.
Wśród oferowanych tu licznie w niedzielę dostawczaków z zabudowami kontenerowymi przeważały wozy włoskie i francuskie. Najdroższe z nich były Iveco. Większość stanowiły wersje o DMC 3,5 t, z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Najwięcej było takich aut wyprodukowanych po 2000 r. Praktycznie wszystkie dostawcze kontenerowce wystawiane były przez prywatnych importerów. Spora grupa tych samochodów miała jeszcze zachodnie tablice rejestracyjne.
Renault Master 2.8 dTi |
1999 / 230 |
kontener |
29,0 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2000 / 267 |
kontener |
41,5 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2001 / 260 |
kontener |
48,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2002 / 200 |
kontener |
32,0 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2002 / 240 |
kontener |
52,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDi |
2003 / 200 |
kontener |
33,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2003 / 150 |
kontener |
36,5 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2004 / 160 |
kontener |
51,2 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2005 / 120 |
kontener |
51,9 tys. zł |
Iveco Daily 3.0 TD |
2006 / 120 |
kontener |
67,0 tys. zł |