Z giełdy. Elizówka
Wśród wystawionych pojazdów użytkowych dominowały furgony. Większość z nich pochodziła z importu i nie była jeszcze rejestrowana w Polsce. Klienci poszukujący samochodu za ok. 20 tys. zł mieli spory wybór. Za taką kwotę można było tu nabyć furgonetkę Citroena, Fiata lub Peugeota z przebiegiem nieprzekraczającym 200 tys. km.
Wśród wystawionych pojazdów użytkowych dominowały furgony. Większość z nich pochodziła z importu i nie była jeszcze rejestrowana w Polsce. Klienci poszukujący samochodu za ok. 20 tys. zł mieli spory wybór. Za taką kwotę można było tu nabyć furgonetkę Citroena, Fiata lub Peugeota z przebiegiem nieprzekraczającym 200 tys. km. Wśród ofert znalazł się także ładny, ośmioletni egzemplarz Iveco Daily, który właściciel wycenił na 24 tys. zł. Auto z przebiegiem 200 tys. km miało całkiem suchy silnik i nieskorodowaną blacharkę.
VW LT35 2.5 TD |
1994 / 311 |
skrzyniowa |
12,9 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1996 / 195 |
furgon |
10,0 tys. zł |
MB Vito 2.3 D |
1997 / 260 |
kombi |
19,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1997 / 179 |
furgon |
23,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
1998 / 205 |
furgon |
12,0 tys. zł |
VW LT28 2.5 SDI |
1998 / 196 |
furgon |
27,5 tys. zł |
Hyundai H100 2.5 TD |
2000 / 166 |
furgon |
14,3 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.8 TD |
2000 / 200 |
furgon |
24,0 tys. zł |
Opel Combo 1.7 CDTI |
2002 / 113 |
furgon |
19,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.2 HDI |
2005 / 72 |
chłodnia |
44,0 tys. zł |