Z giełdy. Słomczyn
Furgony, kombi, skrzynie, brygadówki - w pierwszą niedzielę sierpnia był pełen wybór dostawczaków z lat dziewięćdziesiątych. Nie brakowało też klientów, którzy szukali najtańszych zachodnich wozów. Oglądano przede wszystkim auta w cenach do 30 tys. zł. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o DMC w przedziale 2,8-3,5 t. Większość oferowanych pojazdów pochodziła z importu i nie była jeszcze eksploatowana w kraju.
Furgony, kombi, skrzynie, brygadówki - w pierwszą niedzielę sierpnia był pełen wybór dostawczaków z lat dziewięćdziesiątych. Nie brakowało też klientów, którzy szukali najtańszych zachodnich wozów. Oglądano przede wszystkim auta w cenach do 30 tys. zł. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o DMC w przedziale 2,8-3,5 t. Większość oferowanych pojazdów pochodziła z importu i nie była jeszcze eksploatowana w kraju. Właścicieli szybko zmieniło kilka Fordów Transitów i Fiatów Ducato. Ruch panował też w sektorze z częściami. Szukano głównie felg i letniego ogumienia. Do kupienia były opony używane oraz fabrycznie nowe. Ze względu na cenę, najwięcej sprzedawało się tych pierwszych (zwykle z bieżnikiem ok. 5-6 mm). Za komplet trzeba było zapłacić od 400 do 600 zł, nowe kosztowały min. 1.000 zł.
VW T4 1.9 D |
1993 / 340 |
brygadowa |
11,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1995 / 288 |
furgon |
7,9 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
1995 / 246 |
brygadowa |
17,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1996 / 204 |
skrzynia |
15,0 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.5 TD |
1997 / 264 |
skrzynia |
19,5 tys. zł |
MB Vito 2.3 D |
1998 / 281 |
furgon |
16,8 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1998 / 340 |
kombi |
27,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 TD |
1999 / 237 |
furgon |
16,8 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
2000 / 189 |
kombi |
25,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2002 / 193 |
furgon |
28,5 tys. zł |