Z giełdy. Przeźmierowo
Bardzo różny był stan oferowanych do sprzedaży pojazdów Renault. Obok świetnie utrzymanych dostawczaków z kilkuletnimi "życiorysami" na plac trafiły np. wysłużone ciężarówki z początku lat 90., których wyłącznym atutem były w miarę niskie ceny.
Bardzo różny był stan oferowanych do sprzedaży pojazdów Renault. Obok świetnie utrzymanych dostawczaków z kilkuletnimi "życiorysami" na plac trafiły np. wysłużone ciężarówki z początku lat 90., których wyłącznym atutem były w miarę niskie ceny.
Renault Midliner 3.9 D |
1990 / 546 |
skrzynia |
17,9 tys. zł |
Renault Express 1.9 D |
1993 / 219 |
furgon |
3,8 tys. zł |
Renault Trafic 2.1 D |
1993 / 272 |
furgon |
7,0 tys. zł |
Renault Trafic 2.5 D |
1995 / 190 |
furgon |
12,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.9 D |
1997 / 224 |
kombi |
16,2 tys. zł |
Renault Midliner 6.2 D |
1997 / 395 |
kontener |
44,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
1998 / 275 |
skrzynia |
28,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.9 D |
2001 / 147 |
furgon |
22,0 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2002 / 168 |
furgon |
36,0 tys. zł |
Renault Master 2.2 dCi |
2003 / 140 |
skrzynia |
39,0 tys. zł |