Z giełdy. Słomczyn
Kto szukał tu małego kombivana z benzyniakiem, tym razem miał do wyboru wyłącznie wozy pochodzące z importu. Minifurgonów z polskich salonów było na placu zaledwie kilka. Wszystkie z dieslami i z udokumentowanymi przebiegami oraz historią serwisową. Pytani o powód sprzedaży ropniaka przedsiębiorcy tłumaczyli, że eksploatacja takiego wozu w mieście, staje się nieopłacalna.
Kto szukał tu małego kombivana z benzyniakiem, tym razem miał do wyboru wyłącznie wozy pochodzące z importu. Minifurgonów z polskich salonów było na placu zaledwie kilka. Wszystkie z dieslami i z udokumentowanymi przebiegami oraz historią serwisową. Pytani o powód sprzedaży ropniaka przedsiębiorcy tłumaczyli, że eksploatacja takiego wozu w mieście, staje się nieopłacalna. Deklarowali też, że po sprzedaży auta kupią podobne, z silnikiem benzynowym i instalacją LPG.
Renault Kangoo 1.4 B |
1999 / 190 |
kombi |
11,0 tys. zł |
Citroen Berlingo 2.0 HDI |
2000 / 160 |
furgon |
10,0 tys. zł |
Peugeot Partner 1.4 B |
2001 / 128 |
kombi |
13,2 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 D |
2001 / 122 |
furgon |
13,5 tys. zł |
Opel Combo 1.7 DTI |
2002 / 170 |
furgon |
16,0 tys. zł |
Opel Combo 1.6 B |
2002 / 115 |
kombi |
18,0 tys. zł |
Nissan Kubistar 1.5 DCi |
2004 / 60 |
furgon |
19,5 tys. zł |
Ford Transit Connect 1.8 TDCi |
2004 / 170 |
furgon |
32,9 tys. zł |
Renault Kangoo 1.2 B |
2005 / 67 |
kombi |
20,0 tys. zł |
VW Caddy 1.6 B |
2007 / 50 |
furgon |
39,0 tys. zł |