Z giełdy. Słomczyn
Młodsze ciężarówki nie mają tu wzięcia. W niedzielę (6 lipca) na sprzedaż wystawiono tylko kilka ciągników siodłowych i podwozi wyprodukowanych po 2000 r. Zainteresowanie wozami do międzynarodówki, mimo niezłego stanu i atrakcyjnych cen pojazdów, było jednak mizerne. Chętnie oglądano natomiast starsze wozy do budowlanki. Właściciele niewielkich firm szukali skrzyniówek, wywrotek, ciągników siodłowych i naczep skrzyniowych z lat 90.
Młodsze ciężarówki nie mają tu wzięcia. W niedzielę (6 lipca) na sprzedaż wystawiono tylko kilka ciągników i podwozi wyprodukowanych po 2000 r. Zainteresowanie wozami do międzynarodówki, mimo niezłego stanu i atrakcyjnych cen pojazdów, było jednak mizerne. Taką sytuację giełdowicze zgodnie tłumaczyli: - Drogie paliwo, tanie euro, więc nikt nie będzie się teraz pchał w koszty i odmładzał taboru.
Chętnie oglądano natomiast starsze wozy do budowlanki. Właściciele niewielkich firm szukali skrzyniówek, wywrotek, ciągników siodłowych i naczep skrzyniowych z lat 90. Skąd zainteresowanie starszym, budowlanym taborem? - W naszym sektorze jak na razie robota jest. Wolę jednak kupić tani sprzęt, na który nie trzeba brać kredytów. Kto wie, czy nas też nie dosięgnie kryzys, widoczny w transporcie międzynarodowym - powiedział nam właściciel niewielkiej firmy budowlanej, który poszukiwał na giełdzie leciwej wywrotki.
MB 814 6.0 TD |
1991 / 362 |
wywrotka |
33,0 tys. zł |
DAF 95 Ati 11.6 TD |
1996 / 2.500 |
ciągnik |
45,0 tys. zł |
MAN 12.222 6.6 TD |
1996 / 503 |
skrzynia |
50,0 tys. zł |
Volvo FL6 5.5 TD |
1997 / 429 |
kontener |
55,0 tys. zł |
MAN 33.403 12.0 TD |
1997 / 615 |
wywrotka |
165,0 tys. zł |
Renault Premium 9.8 TD |
1999 / 663 |
ciągnik |
43,0 tys. zł |
DAF 45 Ati 5.9 TD |
2001 / 527 |
skrzynia |
60,0 tys. zł |
Scania 144L 14.0 TD |
2001 / 1.000 |
skrzynia |
130,0 tys. zł |
Renault Magnum 12.0 TD |
2002 / 980 |
ciągnik |
105,0 tys. zł |
MAN TGA 10.5 TD |
2002 / 810 |
podwozie |
180,0 tys. zł |