Z giełdy. Słomczyn
Z początkiem wakacji giełda wyhamowała. W ostatnią niedzielę oglądano niemal wyłącznie furgony o DMC do 3,5 t, w cenach ok. 25-35 tys. zł. Konkretnych kupujących było jednak niewielu. Niska frekwencja potencjalnych klientów sprawiła, że oferujący dostawczaki, by zainteresować giełdowiczów sprzedawanym wozem, częściej niż przed kilkoma tygodniami przekonywali o jego dobrym stanie technicznym.
Z początkiem wakacji giełda wyhamowała. W ostatnią niedzielę oglądano niemal wyłącznie furgony o DMC do 3,5 t, w cenach ok. 25-35 tys. zł. Konkretnych kupujących było jednak niewielu. Niska frekwencja potencjalnych klientów sprawiła, że oferujący dostawczaki, by zainteresować giełdowiczów sprzedawanym wozem, częściej niż przed kilkoma tygodniami przekonywali o jego dobrym stanie technicznym. Właściciele aut prezentowali za szybami faktury za ostatnio przeprowadzone remonty i badania techniczne TÜV.
MB Sprinter 2.9 TD |
1999 / 320 |
furgon |
30,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2000 / 300 |
furgon |
30,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2000 / 213 |
furgon |
33,7 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TDCI |
2001 / 190 |
furgon |
28,5 tys. zł |
Opel Movano 2.8 DTI |
2001 / 246 |
furgon |
28,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2002 / 260 |
furgon |
30,0 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2002 / 146 |
furgon |
30,5 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2002 / 190 |
furgon |
31,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.2 HDI |
2003 / 265 |
furgon |
33,9 tys. zł |
Citroen Jumper 2.8 HDI |
2003 / 220 |
furgon |
35,0 tys. zł |