Z giełdy. Gliwice
Frekwencja była daleka od rekordowej, ale na placu nie było pustek jak w majowy długi weekend. Zwracał uwagę całkowity brak większych ciężarówek oraz spora liczba dostawczaków z zagranicznymi rejestracjami. Sprzedający niechętnie zdradzali od razu ceny wywoławcze, zachęcając w wywieszonych metryczkach aut do negocjacji.
Frekwencja była daleka od rekordowej, ale na placu nie było pustek jak w majowy długi weekend. Zwracał uwagę całkowity brak większych ciężarówek oraz spora liczba dostawczaków z zagranicznymi rejestracjami. Sprzedający niechętnie zdradzali od razu ceny wywoławcze, zachęcając w wywieszonych metryczkach aut do negocjacji.
Ford Transit 2.5 D |
1990 / 220 |
furgon |
4,2 tys. zł |
MB 308 D 2.3 D |
1994 / 105 |
furgon |
15 tys. zł |
MB Vito 108 2.3 D |
1993 / 170 |
bus (7-os.) |
19 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1998/ 202 |
bus (9-os.) |
16,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
1999 / 250 |
autolaweta |
34 tys. zł |
Lublin 3 2.4 D |
2000 / 89 |
furgon |
16,5 tys. zł |
Opel Movano 2.5 D |
2001 / 189 |
wywrotka |
26 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 D |
2001 / 188 |
furgon |
26,8 tys. zł |
Renault Kangoo 1.5 D |
2003 / 120 |
furgon |
18,9 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2005 / 128 |
furgon |
37 tys. zł |