Z giełdy. Słomczyn
W niedzielę najwięcej było tu dostawczaków w wieku ośmiu-, dziesięciu lat. Dominowały niemieckie furgony, w cenach do 30 tys. zł. Zauważyliśmy, że najtańsze wśród nich były w złym stanie technicznym. Miały zużyte akumulatory, amortyzatory i ogumienie. Przed zakupem takiego wozu wielu giełdowiczów odwiedzało stoiska z akcesoriami i częściami do dostawczaków.
W niedzielę najwięcej było tu dostawczaków w wieku ośmiu-, dziesięciu lat. Dominowały niemieckie furgony, w cenach do 30 tys. zł. Zauważyliśmy, że najtańsze wśród nich były w złym stanie technicznym. Miały zużyte akumulatory, amortyzatory i ogumienie. Przed zakupem takiego wozu wielu giełdowiczów odwiedzało stoiska z akcesoriami i częściami do dostawczaków. - Większość pyta o ceny opon i używanych części mechanicznych - usłyszeliśmy od handlujących na giełdzie częściami.
VW T4 2.5 TDI |
1998 / 274 |
furgon |
17,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1998 / 288 |
furgon |
22,8 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1998 / 270 |
furgon |
26,0 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
1999 / 246 |
furgon |
19,0 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
1999 / 232 |
furgon |
19,8 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1999 / 249 |
furgon |
26,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1999 / 216 |
furgon |
27,9 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
2000 / 220 |
furgon |
25,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2000 / 178 |
furgon |
30,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2000 / 204 |
furgon |
32,9 tys. zł |