Z giełdy. Gliwice
Planujący zakup młodego dostawczaka nie mieli wyboru. Na placu dominowały kilkunastoletki, głównie spod znaku VW i Mercedesa, z zabudowami typu furgon i skrzynia. Większość z nich, mimo sporych przebiegów, była dobrze utrzymana. Niektórzy sprzedający zachęcali do kupna informacją o wykonanym remoncie kapitalnym silnika.
Planujący zakup młodego dostawczaka nie mieli wyboru. Na placu dominowały kilkunastoletki, głównie spod znaku VW i Mercedesa, z zabudowami typu furgon i skrzynia. Większość z nich, mimo sporych przebiegów, była dobrze utrzymana. Niektórzy sprzedający zachęcali do kupna informacją o wykonanym remoncie kapitalnym silnika.
Iveco Turbo Daily 2.5 TD |
1990 / 195 |
wywrotka (3-stronna) |
26,4 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1991 / 155 |
skrzynia |
15,0 tys. zł |
VW LT40 2.4 TDI |
1992 / 185 |
skrzynia |
20,0 tys. zł |
MB Sprinter 412 2.9 TDI |
1996 / 275 |
platforma |
32,0 tys. zł |
VW Transporter 1.9 TD |
1997 / 191 |
furgon |
16,0 tys. zł |
VW T4 DOKA 1.9 TD |
1998 / 175 |
skrzynia |
15,5 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
1999 / 189 |
furgon |
18,0 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
1999 / 175 |
furgon |
21,9 tys. zł |
VW Transporter 2.5 TDI |
1999 / 135 |
kombi |
26,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 TD |
2001 / 171 |
furgon |
25,5 tys. zł |