Z giełdy. Przeźmierowo.
W niedzielę przyglądaliśmy się kilkuletnim samochodom dostawczym o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Takich aut było na placu wyjątkowo dużo. Przeważały wśród nich Fordy Transity, Mercedesy Sprintery, Renault Mascotty, Volkswageny Transportery i Fiaty Ducato. Stan większości tych samochodów był dobry, ale zauważyliśmy wyjątki.
W niedzielę przyglądaliśmy się kilkuletnim samochodom dostawczym o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Takich aut było na placu wyjątkowo dużo. Przeważały wśród nich Fordy Transity, Mercedesy Sprintery, Renault Mascotty, Volkswageny Transportery i Fiaty Ducato. Stan większości tych samochodów był dobry, ale zauważyliśmy wyjątki. Na jednej z czteroletnich "renówek" widać było ślady wypadku, a blacharz próbujący połatać tył uszkodzonego samochodu najwyraźniej nie był w najlepszej formie. W jednym z pięcioletnich Transitów do natychmiastowej wymiany był układ wydechowy, w innym z aut tej marki ogumienie było w takim stanie, że należałoby je jak najszybciej zmienić. - Jeździć na takich łysych gumach to naprawdę przesada. Aż dziw, że gościowi udało się bezpiecznie dotrzeć na plac - komentowano.
Zawód przeżyli poszukujący aut azjatyckich. Ciekawych, kilkuletnich egzemplarzy tym razem było jak na lekarstwo.
Fiat Ducato 2.0 JTD |
2003 / 150 |
furgon |
38,9 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TD |
2003 / 137 |
furgon |
41,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2003 / 167 |
furgon |
49,7 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2004 / 142 |
skrzynia |
40,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2004 / 185 |
skrzynia |
56,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2004 / 88 |
kontener |
61,0 tys. zł |
Kia K2500 2.5 TD |
2005 / 134 |
kontener |
43,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.2 HDI |
2005 / 100 |
furgon |
51,5 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TD |
2005 / 95 |
furgon |
59,0 tys. zł |
Renault Mascott 2.8 TD |
2005 / 82 |
skrzynia |
65,0 tys. zł |