Volvo Trucks wprowadziło do oferty zautomatyzowaną skrzynię biegów do samochodów dystrybucyjnych rodziny FL - I-Sync. Podobnie jak I-Shift stosowany w długodystansowych ciężarówkach Volvo, I-Sync to manualna skrzynia biegów uzupełniona o układ automatycznej zmiany przełożeń. Jak zapewnia producent, I-Sync łączy niezawodność i niską masę skrzyni manualnej z wygodą typowej przekładni automatycznej.
Volvo Trucks wprowadziło do oferty zautomatyzowaną skrzynię biegów do samochodów dystrybucyjnych rodziny FL - I-Sync. Podobnie jak I-Shift stosowany w długodystansowych ciężarówkach Volvo, I-Sync to manualna skrzynia biegów uzupełniona o układ automatycznej zmiany przełożeń. Jak zapewnia producent, I-Sync łączy niezawodność i niską masę skrzyni manualnej z wygodą typowej przekładni automatycznej. Sześciostopniowa skrzynia I-Sync współpracuje z 7-litrowym motorem Volvo D7 w wersjach o mocy 240 i 280 KM. Maksymalny wejściowy moment obrotowy dla tej skrzyni to 1.050 Nm. Interwały międzyprzeglądowe są takie same jak dla ręcznych przekładni. Skrzynia oferowana jest dla "efelek" o DMC od 12 do 18 t i dopuszczalnej masie zespołu pojazdów 36 t.