Z giełdy. Przeźmierowo
Francuscy bracia Citroen Jumper i Peugeot Boxer pod względem liczby oferowanych egzemplarzy stanowiły w niedzielę ścisłą giełdową czołówkę. Było ich więcej niż spokrewnionego z nimi Fiata Ducato. Gorzej było ze stanem technicznym. Po obejrzeniu niektórych, zwłaszcza "cytryn" z pierwszych lat produkcji, potencjalni nabywcy kiwali głowami z politowaniem.
Francuscy bracia Citroen Jumper i Peugeot Boxer pod względem liczby oferowanych egzemplarzy stanowiły w niedzielę ścisłą giełdową czołówkę. Było ich więcej niż spokrewnionego z nimi Fiata Ducato. Gorzej było ze stanem technicznym. Po obejrzeniu niektórych, zwłaszcza "cytryn" z pierwszych lat produkcji, potencjalni nabywcy kiwali głowami z politowaniem.
Citroen Jumper 2.5 D |
1996 / 372 |
furgon |
16,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 D |
1997 / 215 |
skrzynia |
16,9 tys. zł |
Peugeot Boxer 1.9 TD |
1997 / 169 |
furgon |
18,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1998 / 229 |
furgon |
21,5 tys. zł |
Citroen Jumper 1.9 TD |
1999 / 190 |
furgon |
22,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
1999 / 232 |
kontener |
28,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
2001 / 192 |
furgon |
33,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDI |
2002 / 200 |
furgon |
42,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.8 HDI |
2003 / 167 |
furgon |
48,5 tys. zł |
Citroen Jumper 2.0 HDI |
2004 / 119 |
skrzynia |
49,0 tys. zł |