Z giełdy. Słomczyn
- Skąd te ceny?! - grzmieli oglądający kilkunastoletnie ciągniki siodłowe. "Konie" z połowy ubiegłej dekady handlujący ciężarówkami wyceniali bowiem średnio na 35-45 tys. zł netto. Chętnych nie było. Giełdowicze najczęściej krytykowali kiepski ogólny stan pojazdów, opłakany stan ogumienia i podejrzanie niskie przebiegi.
- Skąd te ceny?! - grzmieli oglądający kilkunastoletnie ciągniki siodłowe. "Konie" z połowy ubiegłej dekady handlujący ciężarówkami wyceniali bowiem średnio na 35-45 tys. zł netto. Chętnych nie było. Giełdowicze najczęściej krytykowali kiepski ogólny stan pojazdów, opłakany stan ogumienia i podejrzanie niskie przebiegi. Kilku handlujących niechętnie przyznało, że wozy sprowadzili z Wysp Brytyjskich i w kraju przystosowali do ruchu prawostronnego. W tych przypadkach oglądający wątpili w fachowość dokonanych przeróbek.
Iveco EuroTech 13.8 TD |
1994 / 878 |
c. siodłowy |
34,0 tys. zł |
Scania 113M 11.0 TD |
1995 / 920 |
c. siodłowy |
40,0 tys. zł |
Renault Magnum 12.0 TD |
1995 / 847 |
c. siodłowy |
42,5 tys. zł |
DAF 95 ATI 11.6 TD |
1996 / 690 |
c. siodłowy |
42,0 tys. zł |
Renault Premium 9.8 TD |
1996 / 786 |
c. siodłowy |
42,9 tys. zł |
Renault Magnum 12.0 TD |
1996 / 770 |
c. siodłowy |
45,0 tys. zł |
Volvo FH12 12.1 TD |
1996 / 960 |
c. siodłowy |
50,0 tys. zł |
MAN F2000 12.0 TD |
1997 / 751 |
c. siodłowy |
44,5 tys. zł |
MB Actros 11.9 TD |
1997 / 840 |
c. siodłowy |
56,0 tys. zł |
Renault Magnum 12.0 TD |
1998 / 680 |
c. siodłowy |
49,5 tys. zł |