Koncern Goodyear, inwestor strategiczny Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., chce potroić dzienną produkcję opon do samochodów ciężarowych w polskiej fabryce. Zamiast 1.700 sztuk dziennie produkowanych ma być 5.000 opon.
Goodyear ma obecnie rekordowy pakiet zamówień na opony ciężarowe. Dotyczy to także polskiego rynku.
Koncern Goodyear, inwestor strategiczny Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., chce potroić dzienną produkcję opon do samochodów ciężarowych w polskiej fabryce. Zamiast 1.700 sztuk dziennie produkowanych ma być 5.000 opon.
Goodyear ma obecnie rekordowy pakiet zamówień na opony ciężarowe. Dotyczy to także polskiego rynku. Jednak żeby sprostać popytowi, Dębica S.A. musi zdecydować się na inwestycje w zakładzie, których koszt sięga 200 mln dolarów. Jak powiedział Michel Rzonzef, prezes Goodyeara na Europę Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę, po zwiększeniu produkcji fabryka w Dębicy stanie się największym dostawcą opon ciężarowych koncernu Goodyear na świecie.