Z giełdy. Słomczyn
Oferta dostawczaków rodzimej produkcji jest tu ostatnio skromna. W niedzielę na sprzedaż wystawiono kilkanaście Lublinów i zaledwie trzy Polonezy Trucki. Oferowane Lubliny napędzane były wyłącznie ropniakami, natomiast Polonezy - benzyniakami z instalacją gazową. Większe furgony były w niezłym stanie technicznym, a ich właściciele w większości dysponowali pełną dokumentacją serwisową.
Oferta dostawczaków rodzimej produkcji jest tu ostatnio skromna. W niedzielę na sprzedaż wystawiono kilkanaście Lublinów i zaledwie trzy Polonezy Trucki. Oferowane Lubliny napędzane były wyłącznie ropniakami, natomiast Polonezy - benzyniakami z instalacją gazową. Większe furgony były w niezłym stanie technicznym, a ich właściciele w większości dysponowali pełną dokumentacją serwisową. Polonezy miały skorodowane nadwozia, sfatygowane szoferki i ładownie.
Polonez Truck 1.6 B+G |
1996 / 216 |
furgon |
3,5 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 B+G |
1998 / 189 |
furgon |
4,9 tys. zł |
Lublin II 2.4 TD |
1998 / 160 |
kontener |
12,5 tys. zł |
Lublin II 2.4 TD |
1999 / 178 |
kombi |
13,8 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
1999 / 68 |
kontener |
15,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
1999 / 71 |
skrzynia |
19,0 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 B+G |
2000 / 164 |
furgon |
6,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2000 / 133 |
furgon |
14,2 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2001 / 102 |
skrzynia |
25,0 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2002 / 115 |
kombi |
19,7 tys. zł |