Z giełdy. Słomczyn
W niedzielę brakowało tu osobowych busów. Spory był natomiast wybór części i akcesoriów do przeróbek dostawczaków z blaszanymi budami na auta do przewozu osób. Szyby, elementy tapicerki i komplety siedzeń oferowało kilkunastu handlarzy używanymi częściami do aut użytkowych. Niezbędne do przeróbki najpopularniejszych blaszaków na busy potrójne fotele kosztowały średnio 600-850 zł.
W niedzielę brakowało tu osobowych busów. Spory był natomiast wybór części i akcesoriów do przeróbek dostawczaków z blaszanymi budami na auta do przewozu osób. Szyby, elementy tapicerki i komplety siedzeń oferowało kilkunastu handlarzy używanymi częściami do aut użytkowych. Niezbędne do przeróbki najpopularniejszych blaszaków na busy potrójne fotele kosztowały średnio 600-850 zł, komplet tzw. boczków drzwi i błotników na tył nadwozia ok. 500-600 zł, a pojedyncza szyba boczna 200-400 zł.
VW T4 2.4 D |
1994 / 270 |
furgon |
11,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 1.9 D |
1996 / 342 |
furgon |
13,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1996 / 347 |
furgon |
21,8 tys. zł |
Fiat Ducato 1.9 TD |
2000 / 239 |
furgon |
16,1 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 D |
2000 / 221 |
furgon |
19,3 tys. zł |
VW LT 35 2.5 TDI |
2000 / 218 |
furgon |
32,7 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 277 |
furgon |
37,5 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDCI |
2002 / 231 |
furgon |
29,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDI |
2003 / 156 |
furgon |
39,9 tys. zł |
Iveco Daily 2.3 TD |
2006 / 127 |
furgon |
57,1 tys. zł |