Flota pojazdów firmy Frito Lay Poland (część PepsiCo Inc.) zajmującej się produkcją chipsów, chrupek i frytek powiększyła się o 24 Mitsubishi Fuso Canter. Wszystkie to wersja 3C13 o DMC 3,5 tony z 3-osobową kabiną. Do napędu służą czterocylindrowe silniki o pojemności 2.977 ccm i mocy 125 KM, spełniające normę Euro 4.
Flota pojazdów firmy Frito Lay Poland (część PepsiCo Inc.) zajmującej się produkcją chipsów, chrupek i frytek powiększyła się o 24 Mitsubishi Fuso Canter. Wszystkie to wersja 3C13 o DMC 3,5 tony z 3-osobową kabiną. Do napędu służą czterocylindrowe silniki o pojemności 2.977 ccm i mocy 125 KM, spełniające normę Euro 4. Frito Lay wybrało Cantery z największym rozstawem osi, wynoszącym 3.850 mm. Pojazdy zabudowano nadwoziem typu furgon o długości 5,5 m i wysokości 2,2 m. To jedyny pojazd na rynku z tego segmentu, który może mieć ładownię o tak dużych gabarytach.