Continental wprowadził na rynek nowe opony zimowe VancoWinter 2 przeznaczone do samochodów dostawczych. W ich konstrukcji zastosowano koncepcję "inteligentnych lamel". Zadaniem sinusoidalnych lamel w barku opony jest optymalizacja efektu hamowania i stabilnej jazdy po śniegu. W środkowej części szerokich żeber bieżnika zastosowano wzór w kształcie łusek.
Continental wprowadził na rynek nowe opony zimowe VancoWinter 2 przeznaczone do samochodów dostawczych. W ich konstrukcji zastosowano koncepcję "inteligentnych lamel". Zadaniem sinusoidalnych lamel w barku opony jest optymalizacja efektu hamowania i stabilnej jazdy po śniegu. W środkowej części szerokich żeber bieżnika zastosowano wzór w kształcie łusek, które podczas jazdy dają efekt "skrobaka do lodu". Ma to podnieść skuteczność hamowania na śliskich nawierzchniach. Z kolei zabezpieczeniem przez aquaplaningiem mają być trzy duże obwodowe rowki bieżnika z kanałami odprowadzającymi wodę. Nowe opony są produkowane w rozmiarach 14, 15 i 16 cali, z indeksem prędkości do 190 km/h i maksymalną nośnością 1.320 kg.