Z giełdy. Przeźmierowo
"Renówek" było w ostatni weekend sporo, ale ciekawe egzemplarze dało się policzyć na palcach. W wiekowych, a wycenianych zadziwiająco wysoko Masterach i Traficach potencjalnych nabywców odstraszały zaniedbane wnętrza kabin, a także zapuszczone ładownie z pokiereszowanymi poszyciami ścian.
"Renówek" było w ostatni weekend sporo, ale ciekawe egzemplarze dało się policzyć na palcach. W wiekowych, a wycenianych zadziwiająco wysoko Masterach i Traficach potencjalnych nabywców odstraszały zaniedbane wnętrza kabin, a także zapuszczone ładownie z pokiereszowanymi poszyciami ścian.
Renault Trafic 2.5 D |
1991 / 312 |
furgon |
8,2 tys. zł |
Renault Express 1.9 D |
1993 / 175 |
furgon |
6,9 tys. zł |
Renault Trafic 2.5 D |
1994 / 254 |
furgon |
10,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
1997 / 210 |
kontener |
18,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.4 B |
1998 / 160 |
kombi |
12,2 tys. zł |
Renault Master 2.8 TD |
1999 / 192 |
furgon |
30,5 tys. zł |
Renault Midliner 4.0 D |
1999 / 300 |
kontener |
39,5 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2001 / 145 |
furgon |
34,0 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2003 / 118 |
furgon |
40,0 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2004 / 88 |
furgon |
47,8 tys. zł |