Z giełdy. Elizówka
Na placu z dostawczakami ożywienie spowodowane nadchodzącym końcem roku, czyli czasem, gdy wiele firm kupuje auta użytkowe, by dokonać odliczeń podatkowych. W niedzielę największym zainteresowaniem cieszyły się samochody z przedziału cenowego 20-30 tys. zł. Szły te, których sprzedawcy wystawiali faktury VAT.
Na placu z dostawczakami ożywienie spowodowane nadchodzącym końcem roku, czyli czasem, gdy wiele firm kupuje auta użytkowe, by dokonać odliczeń podatkowych. W niedzielę największym zainteresowaniem cieszyły się samochody z przedziału cenowego 20-30 tys. zł. Szły te, których sprzedawcy wystawiali faktury VAT.
MB 410 2.9 D |
1992 / 254 |
kontener |
18,0 tys. zł |
Peugeot J5 2.5 TD |
1993 / 249 |
skrzynia |
11,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1995 / 290 |
kombi |
22,3 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1996 / 227 |
kombi |
13,5 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.5 TD |
1997 / 341 |
kontener |
17,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1998 / 366 |
furgon |
36,0 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2000 / 180 |
kombi |
21,5 tys. zł |
Opel Movano 2.8 DTI |
2001 / 380 |
furgon |
30,0 tys. zł |
Opel Combo 1.7 DTI |
2002 / 179 |
furgon |
17,8 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2003 / 102 |
furgon |
31,0 tys. zł |