Z giełdy. Słomczyn
Na podwarszawskiej giełdzie ożywił się w październiku handel częściami zamiennymi do pojazdów użytkowych. Poszukiwane są głównie elementy karoserii, zawieszenia i części eksploatacyjne. - Najlepiej sprzedają się części do aut niemieckich - usłyszeliśmy w niedzielę na stoisku specjalizującym się w sprzedaży części do dostawczaków. Ceny zróżnicowane.
Na podwarszawskiej giełdzie ożywił się w październiku handel częściami zamiennymi do pojazdów użytkowych. Poszukiwane są głównie elementy karoserii, zawieszenia i części eksploatacyjne. - Najlepiej sprzedają się części do aut niemieckich - usłyszeliśmy w niedzielę na stoisku specjalizującym się w sprzedaży części do dostawczaków. Ceny zróżnicowane. Np. za używany przedni zderzak do Volkswagena T4 zapłacić trzeba średnio 200 zł, a za tylny amortyzator 120 zł. Posiadacze większego Mercedesa Sprintera zapłacą średnio o 30 proc. więcej za każdą z tych części.
VW LT35 2.4 D |
1992 / 330 |
furgon |
11,9 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1993 / 320 |
furgon |
9,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1995 / 280 |
furgon |
23,0 tys. zł |
VW T4 1.9 D |
1996 / 267 |
kombi |
16,2 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1996 / 288 |
furgon |
23,7 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1998 / 260 |
furgon |
25,5 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
1999 / 140 |
kombi |
25,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDDI |
2001 / 186 |
furgon |
29,8 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 TD |
2001 / 177 |
furgon |
33,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 182 |
furgon |
45,5 tys. zł |