Z giełdy. Przeźmierowo
Tym razem poszukiwaliśmy dostawczaków w cenie do 20 tys. zł. Dysponując taką kwotą, można kupić całkiem przyzwoity, choć najczęściej wiekowy, wóz. Najbardziej podobały nam się Mercedesy i Fordy. Na przykład "dwieścieósemkę" w wersji furgon, rocznik 1992, wyceniono na 14,9 tys. zł. Auto prawdopodobnie posłuży nowemu właścicielowi jeszcze kilka lat.
Tym razem poszukiwaliśmy dostawczaków w cenie do 20 tys. zł. Dysponując taką kwotą, można kupić całkiem przyzwoity, choć najczęściej wiekowy, wóz. Najbardziej podobały nam się Mercedesy i Fordy. Na przykład "dwieścieósemkę" w wersji furgon, rocznik 1992, wyceniono na 14,9 tys. zł. Auto prawdopodobnie posłuży nowemu właścicielowi jeszcze kilka lat. Podobnie wyceniony na 13,7 tys. zł, trzynastoletni Ford Transit (zabudowa skrzyniowa). W dobrym stanie był też jedenastoletni Volkswagen T4 furgon za 17 tys. zł i wyceniona identycznie, lecz o cztery lata młodsza Kia Pregio furgon. Niewielki wybór mieli amatorzy dostawczych maluchów. Poza Oplem Combo (w tabeli) zainteresowanie wzbudzała jeszcze Skoda Pickup, rocznik 1999. Oglądało ją sporo osób, ale - jak wynikało z ich opinii - sprzedający przesadził z ceną (14 tys. zł).
Ford Courier 1.8 D |
1992 / 274 |
furgon |
3,5 tys. zł |
Mercedes 208 2.3 D |
1992 / 392 |
furgon |
14,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1994 / 310 |
furgon |
13,7 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1994 / 267 |
skrzynia |
13,7 tys. zł |
Citroen Jumper 1.9 D |
1996 / 189 |
furgon |
15,9 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1996 / 262 |
furgon |
17,0 tys. zł |
Renault Trafic 2.5 D |
1998 / 214 |
furgon |
17,5 tys. zł |
Hyundai H100 2.5 D |
1998 / 190 |
furgon |
18,5 tys. zł |
Opel Combo 1.7 D |
1999 / 138 |
furgon |
12,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 1.9 D |
1999 / 196 |
skrzynia |
20,0 tys. zł |