Części. Fiat dla Mitsubishi Cantera
Firma Fiat Powertrain Technologies (FPT) będzie dostarczać silniki dla ciężarówek z koncernu DaimlerChrysler. Na początek wysokoprężne fiatowskie motory będą napędzać lekkie ciężarówki Canter produkowane przez Mitsubishi Fuso Bus & Truck Corporation, spółkę zależną od DaimlerChrysler.
Mowa o trzylitrowym silniku F1C o mocy 177 KM, który obecnie jest montowany m.in. w Fiatach Ducato i Iveco Daily.
Firma Fiat Powertrain Technologies (FPT) będzie dostarczać silniki dla ciężarówek z koncernu DaimlerChrysler. Na początek wysokoprężne fiatowskie motory będą napędzać lekkie ciężarówki Canter produkowane przez Mitsubishi Fuso Bus & Truck Corporation, spółkę zależną od DaimlerChrysler.
Mowa o trzylitrowym silniku F1C o mocy 177 KM, który obecnie jest montowany m.in. w Fiatach Ducato i Iveco Daily. Zgodnie z umową od 2009 roku FPT będzie dostarczać rocznie około 80 tys. sztuk tych jednostek.