Z giełdy. Słomczyn
U progu wakacji wyraźnie skurczyła się tu oferta średnich ciężarówek o DMC do 12 t. W ostatnim czasie co tydzień na placu oferowanych jest zaledwie kilkanaście tego typu pojazdów, choć wcześniej bywało kilkadziesiąt. Dominują chłodnie i kontenery, brakuje popularnych wczesną wiosną skrzyniówek i niewielkich wywrotek. Większość oferowanych tu obecnie małych ciężarówek to pojazdy od dłuższego czasu eksploatowane w kraju.
U progu wakacji wyraźnie skurczyła się tu oferta średnich ciężarówek o DMC do 12 t. W ostatnim czasie co tydzień na placu oferowanych jest zaledwie kilkanaście tego typu pojazdów, choć wcześniej bywało kilkadziesiąt. Dominują chłodnie i kontenery, brakuje popularnych wczesną wiosną skrzyniówek i niewielkich wywrotek. Większość oferowanych tu obecnie małych ciężarówek to pojazdy od dłuższego czasu eksploatowane w kraju.
MB 814 6.0 D |
1991 / 350 |
kontener |
19,9 tys. zł |
MB 914 6.0 D |
1992 / 420 |
kontener |
22,5 tys. zł |
Star 742 4.5 D |
1995 / 206 |
kontener |
10,5 tys. zł |
MAN 8.163 4.6 TD |
1995 / 502 |
kontener |
26,0 tys. zł |
Scania 93 M 9.0 TD |
1995 / 500 |
kontener |
27,0 tys. zł |
Volvo FLC 4.0 TD |
1997 / 365 |
chłodnia |
29,5 tys. zł |
MAN 8.163 4.6 TD |
1997 / 420 |
chłodnia |
35,0 tys. zł |
Iveco EuroCargo 3.9 TD |
1999 / 330 |
kontener |
44,0 tys. zł |
MB Atego 4.2 TD |
1999 / 289 |
chłodnia |
105,0 tys. zł |
Iveco EuroCargo 3.9 TD |
2002 / 350 |
chłodnia |
69,0 tys. zł |