Z giełdy. Przeźmierowo
Brak ciągników siodłowych, sporo samochodów dostawczych zbudowanych na bazie "osobówek" segmentu B, a także olbrzymia podaż aut o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 t - to obraz podpoznańskiej giełdy pod koniec wiosny. Wśród "staruszków" największym zainteresowaniem cieszą się ładnie utrzymane furgony VW T4 oraz Mercedesy 208 i 210. Kończy się jednak zazwyczaj na oglądaniu, bo ceny są wysokie, a sprzedający nie kwapią się do ich obniżania.
Brak ciągników siodłowych, sporo samochodów dostawczych zbudowanych na bazie "osobówek" segmentu B, a także olbrzymia podaż aut o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 t - to obraz podpoznańskiej giełdy pod koniec wiosny. Wśród "staruszków" największym zainteresowaniem cieszą się ładnie utrzymane furgony VW T4 oraz Mercedesy 208 i 210. Kończy się jednak zazwyczaj na oglądaniu, bo ceny są wysokie, a sprzedający nie kwapią się do ich obniżania. Chętniej targują się wystawiający do sprzedaży Fiaty Ducato oraz ich francuskie odpowiedniki (Peugeot Boxer i Citroen Jumper). Z przysłowiowym kwitkiem odchodzą poszukujący Iveco Daily, aut tej marki jest ostatnio jak na lekarstwo. Sporo osób gromadzi się przy nielicznych, bliźniaczych VW Caddy oraz Seatach Inca. Ludzie pytają o Skody Pickup, to jeden z nielicznych modeli, którego podaż jest mniejsza niż popyt.
VW T4 2.4 D |
1994 / 380 |
furgon |
17,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1995 / 327 |
furgon |
16,9 tys. zł |
Peugeot Boxer 1.9 D |
1997 / 285 |
furgon |
18,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 TD |
1997 / 240 |
skrzynia |
19,5 tys. zł |
VW Caddy 1.9 D |
1998 / 310 |
furgon |
12,0 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
2000 / 242 |
furgon |
34,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TD |
2001 / 187 |
furgon |
40,5 tys. zł |
Hyundai H 200 2.5 D |
2002 / 262 |
furgon |
24,0 tys. zł |
VW T5 2.5 TDI |
2004 / 110 |
furgon |
58,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2004 / 125 |
kontener |
61,5 tys. zł |