Fot. Apollo Tyres
Marka Apollo Tyres rozszerzyła swoją ofertę opon ciężarowych i autobusowych EnduRace RD2, wprowadzając nowy rozmiar 295/80. Nowy produkt jest najnowszym dodatkiem do portfolio opon Apollo Tyres Regional Drive, uzupełniającym popularne warianty 315/70 i 315/80 drugiej generacji EnduRace RD2.
Jak zapewnia producent, opony EnduRace RD2, dostępne dla 22,5-calowych kół, sprawdzają się w każdych warunkach pogodowych i oferują optymalny opór toczenia, wydłużony przebieg i trwałość.
Produkowana w Europie opona EnduRace RD2 jest polecana dla operatorów zajmujących się transportem na średnich i długich dystansach. Nowe ogumienie posiada klasę B pod względem osiągów na mokrej nawierzchni i jest certyfikowane pod kątem przyczepności na śniegu, nosząc symbol „trzech szczytów górskich i płatka śniegu".
Unikatowy wzór bieżnika z rowkami wykorzystuje Invisible Groove Technology firmy Apollo Tyres oraz bloki barkowe Multi-Edge w celu zoptymalizowania osiągów na śliskich nawierzchniach. Szersza powierzchnia styku przekłada się na równomierne zużycie bieżnika, a przez to jednolity rozkład ciśnienia, co poprawia parametry trwałości i oporu toczenia. Wzmocniona osłona przewyższa europejskie wymogi regulacyjne, szczycąc się trwałością o 170 proc. większą niż standard branżowy, oferując jednocześnie imponującą odporność na rozdarcia.
Yves Pouliquen, group head of sales and marketing w Apollo Tyres Europe, powiedział:
– Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować oponę, która nie tylko wyjątkowo dobrze sprawdza się w zróżnicowanych warunkach, ale także zapewnia opłacalne, długoterminowe rozwiązanie dla operatorów. Rozszerzenie oferty o trzeci rozmiar podkreśla nasze zaangażowanie w rynek opon regionalnych. Z niecierpliwością czekamy na możliwość zapewnienia jeszcze większego wyboru i nowych innowacji technicznych, aby zaspokoić zmieniające się potrzeby naszej rosnącej bazy klientów.
Oryginalna opona 315/80 R22.5 EnduRace RD2 zyskała uznanie w europejskim sektorze samochodów ciężarowych i autobusów, gdy została wprowadzona na rynek w sierpniu 2021 r., a następnie w lipcu 2022 r. wraz z wprowadzeniem wariantu 315/70 R22.5. (red)