Wiadomości z rynku

piątek
1 listopada 2024

Elektryzująca podróż autobusem: MAN zdobył złoto w konkursie BCM Award

5 lutego 2024

Fot. MAN

 
Firma MAN Truck & Bus otrzymała wraz z firmą Axel Springer Corporate Solutions złotą nagrodę Best of Content Marketing Award (BCM). Wyróżniono w ten sposób Electrifying Europe Tour – podróż akumulatorowo-elektrycznym autobusem miejskim MAN Lion's City 12 E przez osiem krajów europejskich, z Monachium do Limerick.
Björn Loose, starszy wiceprezes ds. marketingu i marki MAN Truck & Bus SE, odbierając nagrodę w Berlinie w obecności 140 gości powiedział:
– Ta nagroda jest ponownym potwierdzeniem jakości naszych wspaniałych i innowacyjnych produktów oraz tego, jak interaktywnie i kreatywnie je prezentujemy za pośrednictwem różnych kanałów marketingu i komunikacji.
Heinz Kiess, dyrektor ds. marketingu produktów w firmie MAN Truck & Bus, również był bardzo zadowolony z nagrody:
– Jesteśmy bardzo dumni, że otrzymaliśmy drugą ważną nagrodę za tę poruszającą historię. To kolejne potwierdzenie, że ta podróż po Europie zakończyła się pełnym sukcesem komunikacyjnym. Naszemu zespołowi udało się pokazać, jak niezawodni i zdolni jesteśmy w zakresie mobilności elektrycznej.
O nagrodach w 37 kategoriach zdecydowało blisko 200 jurorów konkursu.
Sercem kampanii MAN Truck & Bus na rzecz „Electrifying Europe Tour” była interaktywna strona, na której publikowane były najświeższe informacje na temat każdego etapu.
„Klasyczna podróż to jest opowiadanie historii! Gratulujemy udanej, a zarazem wzruszającej akcji polegającej na nadaniu emocjonalności i przygody temu, co dla wielu jest zwykłym przedmiotem codziennego użytku, któremu zwykle nie poświęca się zbyt wiele uwagi” – brzmiała opinia jury.
Przypomnijmy, że w dniach 9–12 maja 2022 r. w Limerick w Irlandii odbyły się międzynarodowe zawody autobusowe Euro Test 2022, na które zaproszono firmę MAN z pojazdem MAN Lion's City 12 E. Zamiast dostarczać pojazd na test naczepą niskopodwoziową, niemiecki producent postanowił pokazać co eBus potrafi, jadąc na imprezę na własnych kołach. Celem akcji było zademonstrowanie wydajności i wszechstronności w pełni elektrycznych autobusów miejskich. Lion's City E pokonał 2.500 km m.in. przez góry, miasta, po drogach wiejskich i autostradą w ciągu 10 dni. (red)

Fot. MAN

Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.