Wiadomości z rynku

piątek
1 listopada 2024

Prowadzę Jestem Trzeźwy – Dołącz do mnie!

Z udziałem driftera Bartosza Ostałowskiego
6 września 2019

Bartosz Ostałowski jest jednym z ambasadorów kampanii „Prowadzę Jestem Trzeźwy”

Najnowsza odsłona kampanii społecznej „Prowadzę Jestem Trzeźwy” wystartowała pod hasłem „Dołącz do mnie!”. Partnerami akcji są FRANKE Polska, Business Consulting i AMS. W sierpniu ruszyła najnowsza kampania społeczna „Prowadzę Jestem Trzeźwy”, która organizowana jest już od 20 lat. Hasło przyświecające tegorocznym działaniom Fundacji Trzeźwość im. Krzysztofa Gmyrka to „Dołącz do mnie!”. Ambasadorami pierwszej odsłony akcji zostali: Bartosz Ostałowski – Ambasador Inter Cars oraz jedyny na świecie drifter kierujący stopami, Wojciech Chuchała – rajdowy Mistrz Europy w klasie ERC2, Adam Giza – dziennikarz telewizyjny oraz Rafał Patyra – dziennikarz sportowy. „Prowadzę Jestem Trzeźwy” to kampania społeczna, której celem jest promowanie zdrowego i trzeźwego stylu życia. Została zapoczątkowana ona 20 lat temu przez Krzysztofa Gmyrka, ks. Piotra Brząkalika i dr Krzysztofa Wilgusa. Projekt kontynuowany jest przez syna Krzysztofa, Pawła Gmyrka – obecnego prezesa Fundacji. Kampania „Prowadzę Jestem Trzeźwy” wspiera bezpieczeństwo na polskich drogach, a jej symbol – brelok do kluczyków samochodowych – towarzyszy w podróży już ponad 200 tysiącom osób w całym kraju, a od 2010 roku także za granicą. Działania Fundacji poparło do tej pory ponad 100 polskich miejscowości. – Uważam, że przypominania o trzeźwości za kierownicą nigdy za wiele – powiedział Bartosz Ostałowski, drifter i Ambasador Inter Cars. – Należy mieć świadomość swojego zachowania i wynikających z niego konsekwencji, które mogą okazać się tragiczne. Obowiązkiem każdego kierowcy jest bycie odpowiedzialnym i stanowczym w kwestiach bezpieczeństwa. Nie możemy pobłażać ani sobie, ani innym, gdy chodzi o trzeźwość za kółkiem. Od tragedii dzieli nas często tylko jedna nieodpowiedzialna decyzja. Z tych powodów w pełni popieram akcję „Prowadzę Jestem Trzeźwy”. Kampania obejmie outdoor oraz social media. Oficjalnym hasztagiem kampanii jest #ProwadzęJestemTrzeźwy.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.