Jak zwykle, targi zdominowały maszyny budowlane; można było obejrzeć m.in. wozidła
Nie zabrakło wywrotek wiodących producentów
Jedną z atrakcji dla zwiedzających był symulator pracy maszyną budowlaną
Mnóstwo nowoczesnych maszyn, ciekawe rozwiązania technologiczne i wiele ciekawych rozmów – tak w skrócie można podsumować XXV Międzynarodowe Targi Budownictwa Drogowego, które odbywały się o 14 do 16 maja w Targach Kielce.
Wystawę odwiedziło ponad 10.500 gości, a wśród nich minister infrastruktury – Andrzej Adamczyk oraz przedstawiciele branżowych instytucji.
Cztery wystawy jednocześnie
Tegoroczne wydarzenia, w skład których wchodziły cztery wystawy związane z infrastrukturą – AUTOSTRADA-POLSKA, ROTRA, TRAFFIC-EXPO – TIL i Salon Europarking zajęły ponad 15 tys. mkw. W halach wystawienniczych oraz na terenie zewnętrznym zaprezentowało się ponad 260 firm z 18 krajów świata. W branżowych konferencjach i merytorycznych spotkaniach, których w tym roku zorganizowano aż 11, udział wzięło blisko tysiąc uczestników. Dotyczyły one, m.in. innowacji w drogownictwie, budowy nowych przepraw mostowych w Polsce, dróg betonowych czy planowania zieleni przydrożnej. Dużą popularnością cieszyła się również szósta już edycja Konkursu Operatorów Maszyn Budowlanych BIG BAU MASTER, a także pokazy na symulatorach maszyn budowalnych i jazdy testowe. Targi AUTOSTRADA-POLSKA to dowód na to, jak zmienia się branża budowlana. Na stoiskach nie brakowało innowacyjnych produktów, jak systemy zarządzania flotą maszyn czy specjalne bariery poprawiające bezpieczeństwo na drodze.
Z udziałem przedstawicieli rządu
Targi pierwszego dnia odwiedził m.in. Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury, który wziął udział w oficjalnej gali targów AUTOSTRADA. Podczas swojego przemówienia podkreślił znaczenie kieleckich targów budownictwa drogowego i infrastruktury, a także mówił o problemach z jakimi obecnie boryka się branża drogowa. Wystawę wizytowali także wiceminister infrastruktury Rafał Weber oraz Tomasz Żuchowski, dyrektor GDDKiA.
Bez wątpienia targi AUTOSTRADA i towarzyszące jej wystawy, są barometrem rynku i odzwierciedlają aktualny stan gospodarki. Wystawcy podkreślali, że formuła targów jest potrzebna i deklarowali chęć udziału w ich kolejnej edycji. – Dzięki targom budujemy świadomość marki wśród naszych klientów. Na pewno za rok będziemy obecni – powiedział Wojciech Traczuk z KAMAZ POLSKA. Kolejna edycja AUTOSTRADY została zaplanowana na maj 2020.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies.
Obsługę plików cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Nie pokazuj więcej